Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  G!B!-KOTISIVUT  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  
GB muualla netissä



Ilmoitusloota
- Onko mielessä ainesta lööpille, juorua, merkittävää tapahtumaa? Vinkkaa asiasta ylläpidolle!
Lööppi

MURHAMYSTEERI SUOSITULLA ULKOILUALUEELLA

Mount Loftyn erään korkeimman kukkulan laelta on löydetty tyystin poltettu mustang, sekä suuri määrä verta joka eittämättä viittaa raakalaismaiseen veritekoon. Virkavalta etsi useamman päivän ajan mahdollisia kamppailun uhreja, kunnes he viimein löysivät vuoren juurelta sankkaan tiheikköön pudonneen naishenkilön runnotun ruumiin. Jengisodat ovat aina olleet läsnä, mutta onko tavan kansalaistenkin henki nyt uhattuna?
Viimeisimmät aiheet
» Tina Walker
Joulukuu 2014 - Daniel Monroe EmptyKe Elo 02 2017, 12:25 kirjoittaja Sturmdragon

» The Secrets and Revenge RPG ~ Percy Jackson foorumiroolipeli
Joulukuu 2014 - Daniel Monroe EmptyKe Heinä 26 2017, 13:40 kirjoittaja Vierailija

» Bernard Frost
Joulukuu 2014 - Daniel Monroe EmptyKe Heinä 12 2017, 17:41 kirjoittaja Piccu

» Pelaajasiivous suoritettu, GB:n tulevaisuustöpö tekeillä
Joulukuu 2014 - Daniel Monroe EmptyMa Heinä 10 2017, 18:21 kirjoittaja Ylläpito

» Evan Cooper
Joulukuu 2014 - Daniel Monroe EmptyPe Kesä 02 2017, 20:27 kirjoittaja Reddari

» Lily McBeth
Joulukuu 2014 - Daniel Monroe EmptySu Toukokuu 21 2017, 22:26 kirjoittaja Evia

» Kuvalista ja varaukset
Joulukuu 2014 - Daniel Monroe EmptyTo Toukokuu 11 2017, 01:10 kirjoittaja Peurankasvo

» Uusi pelaaja, uusi hahmo
Joulukuu 2014 - Daniel Monroe EmptyPe Maalis 03 2017, 11:55 kirjoittaja Peurankasvo

» Declan Clarke
Joulukuu 2014 - Daniel Monroe EmptyLa Helmi 25 2017, 21:40 kirjoittaja paineside


 

 Joulukuu 2014 - Daniel Monroe

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Peurankasvo
Admin
Admin
Peurankasvo


Viestien lukumäärä : 777
Join date : 04.10.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Riihimäki

Joulukuu 2014 - Daniel Monroe Empty
ViestiAihe: Joulukuu 2014 - Daniel Monroe   Joulukuu 2014 - Daniel Monroe EmptyMa Joulu 01 2014, 00:07

Joulukuu 2014 - Daniel Monroe Eisbxz
Klikkaa hahmoesittelyyn!

Tonttulakkia päähänsä kiskova Lööppäri juoksi Danielin perään mikrofoni pitkällä ojossa, pysäyttäen cerberuslaisen ohi hujahtaneella taklauksella.

Onko hetkiä, jolloin et haluaisi juoruta jengitovereidesi salaisuuksia Ruoskalle?
- Eh.. oletko sä kuullut jotain mitä sun ei ois pitänyt? Tai siis.. Enhän mä juorua kenenkään asioista Ruoskalle *hermostunutta köhintää* mut siis kyllä mä Ruoskalle oon tähän asti voinu kaiken avoimesti sanoa, vaikka niistä juoruista en mitään tiedäkkään.

Oletko koskaan pettänyt ystäväsi luottamusta vakavin seurauksin?
- Luottamus, ha! En ainakaan muistaakseni ole joutunut vakaviin seurauksiin, jos olen niin ei ole jäänyt kyllä mieltä vaivaamaan. Jos joskus tuntuu siltä että pitäis lopettaa tämmöset luottamusten rikkomiset, niin sanon itelleni, että kaikki mitä teen on vain jengin parhaaksi, pidän perhettä pystyssä.

Millainen lapsuus sinulla oli?
- ... *syvä hiljaisuus* Paskanen. Ei mennä tähän aiheeseen syvällisemmin.

Minkälaisen lemmikin ottaisit ja miksi?
- En pysty pitämään edes huonekasvia elossa, joten jos nyt jonkun ottaisin niin se olis varmaan kissa, koska ne selviää melko hyvin yksinäänkin. Haluaisin toki jonkun pienen käärmeen, mutta ei se pitkään eläis.

Teet virheen. Myönnätkö sen Ruoskalle vai yritätkö kieltää kaiken?
- Perkele. Riippuu ihan virheestä, jos se on tarpeeks pieni että selviän hengissä jos myönnän sen niin antaa mennä, kukaan ei ole täydellinen. Jos on kuitenki sen verran iso virhe kyseessä niin ehkä yrittäisin kieltää kaiken ja osoittaisin syyttävän sormen johonkuhun toiseen, ehkä toisen jengin jäseneen?

Mistä teostasi olet erityisen ylpeä?
- Että olen selvinny tänne asti, pitääkö olla jotain yksityiskohtaisempaa? No, että sain hengiltä semmosen vanhan ukon menneisyydessä, vaikka en mä tiedä olenko mä niin kauheen ylpeä siitä... olen, kyllä mä olen. Rest in peace isä vainaa.

Millaista tulevaisuutta toivot kolmen jengin välille?
- Jos totta puhutaan niin ei paljoo minun persettä kutita tapahtuipa mitä tahansa. Jos ei tulis semmosta suurta sotaa, jossa Cerberus ois häviöllä niin olisin ihan tyytyväinen ja no Smileys vois vaan tuhoutua sukupuuttoon.

Jos Ruoska komentaisi sinut kokkaamaan hänelle, mitä laittaisit?
- Kokkaamaan? Miksi juuri minä? En minä saa edes munakasta tehtyä, olen varmasti jengin huonoin ruuanlaittaja. *huoh* No pakko kai se olisi jokin pakastepizza tungettava uuniin ja vahdittava koko se aika ettei varmasti syty tuleen. Jos se jotain hienompaa tahtoo niin laitan päälle persiljan.

Kuinka vietät joulusi?
- Yksin itkien. Noei oikeasti, varmaan tökkään jonkinlaisen kuusen nurkkaan ja ostan itselleni lahjan ja esitän yllättynyttä avatessani sen. "Mitä, suklaalevy, minullekko? Ei olisi tarvinnut. ^3^"

* Lööppäri taputtaa polveaan * Istu pukin polvelle! Mitä toivot pukilta joululahjaksi?
- * vilkaisee kummallekin olalleen ja istuu Lööppärin polvelle joulun kunniaksi * No nyt kun kysyit niin mä haluan semmoisen pienen ärsyttävän kyselijän nurkkaani istumaan ja pitämään mulle seuraa! * ottaa Lööppärin kainaloonsa ja lähtee paikalta *

Leveästi hymyilevä Lööppäri jää tyytyväisenä roikkumaan Danielin kainaloon kuin pieni perunasäkki, kohti tuntemattomia seikkailuita!
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Joulukuu 2014 - Daniel Monroe
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Marraskuu 2014 - Bernadette Buick
» 05.01.2014 Jengipomojen kohtaaminen?
» 01.09.2014 Hazardien johtaja kadonnut?
» Syyskuu 2014 - Beate Waldeburg
» Lokakuu 2014 - Emil Rocha

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Jengiuutiset :: Kuukauden hahmo - arkisto-
Siirry: