Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  G!B!-KOTISIVUT  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  
GB muualla netissä



Ilmoitusloota
- Onko mielessä ainesta lööpille, juorua, merkittävää tapahtumaa? Vinkkaa asiasta ylläpidolle!
Lööppi

MURHAMYSTEERI SUOSITULLA ULKOILUALUEELLA

Mount Loftyn erään korkeimman kukkulan laelta on löydetty tyystin poltettu mustang, sekä suuri määrä verta joka eittämättä viittaa raakalaismaiseen veritekoon. Virkavalta etsi useamman päivän ajan mahdollisia kamppailun uhreja, kunnes he viimein löysivät vuoren juurelta sankkaan tiheikköön pudonneen naishenkilön runnotun ruumiin. Jengisodat ovat aina olleet läsnä, mutta onko tavan kansalaistenkin henki nyt uhattuna?
Viimeisimmät aiheet
» Tina Walker
Syyskuu 2014 - Beate Waldeburg EmptyKe Elo 02 2017, 12:25 kirjoittaja Sturmdragon

» The Secrets and Revenge RPG ~ Percy Jackson foorumiroolipeli
Syyskuu 2014 - Beate Waldeburg EmptyKe Heinä 26 2017, 13:40 kirjoittaja Vierailija

» Bernard Frost
Syyskuu 2014 - Beate Waldeburg EmptyKe Heinä 12 2017, 17:41 kirjoittaja Piccu

» Pelaajasiivous suoritettu, GB:n tulevaisuustöpö tekeillä
Syyskuu 2014 - Beate Waldeburg EmptyMa Heinä 10 2017, 18:21 kirjoittaja Ylläpito

» Evan Cooper
Syyskuu 2014 - Beate Waldeburg EmptyPe Kesä 02 2017, 20:27 kirjoittaja Reddari

» Lily McBeth
Syyskuu 2014 - Beate Waldeburg EmptySu Toukokuu 21 2017, 22:26 kirjoittaja Evia

» Kuvalista ja varaukset
Syyskuu 2014 - Beate Waldeburg EmptyTo Toukokuu 11 2017, 01:10 kirjoittaja Peurankasvo

» Uusi pelaaja, uusi hahmo
Syyskuu 2014 - Beate Waldeburg EmptyPe Maalis 03 2017, 11:55 kirjoittaja Peurankasvo

» Declan Clarke
Syyskuu 2014 - Beate Waldeburg EmptyLa Helmi 25 2017, 21:40 kirjoittaja paineside


 

 Syyskuu 2014 - Beate Waldeburg

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Peurankasvo
Admin
Admin
Peurankasvo


Viestien lukumäärä : 777
Join date : 04.10.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Riihimäki

Syyskuu 2014 - Beate Waldeburg Empty
ViestiAihe: Syyskuu 2014 - Beate Waldeburg   Syyskuu 2014 - Beate Waldeburg EmptyMa Syys 01 2014, 00:13

Syyskuu 2014 - Beate Waldeburg 2zp89as
Klikkaa hahmoesittelyyn!

Eräänä pimeänä iltana Lööppäri lähestyi ensimmäistä haastateltavaansa, kevyesti humaltunutta Beate Waldeburgia. Hiirenkorvaisen mikrofoninsa taisteluvalmiuteen nostaen Lööppäri loikki rohkeasti Beaten luokse, iskien suoraan asian ytimeen.

Mitä eläintä muistutat omasta mielestäsi kaikkein eniten? Minusta näytät vähän mangolta.
- Eikös mango ole hedelmä? *tympeä tuijotus* Varmaankin joku trooppinen, helvetin myrkyllinen sammakko. Sellanen punavihreä? Ei kannata koskea, muuten palaa sormet. <.<

Kumman kanssa menisit mieluummin treffeille: Ruoskan vai Hymypojan?
- Jos tää kysymys olis jollain tavalla realistinen, niin ensinnäkään multahan sitä ei kysyttäs. Joko menisin pää tohjona, sillälailla että Hymypoika kiskoo mua jalasta kohti lähintä kaatopaikkaa... Tai sit Ruoska... hakkais mua jossain Hadeksen peräkammarissa. Otapa ja valihe siitä. Periaatteessa Ruoska on järkevämpi vaihtoehto, kun se ei välttämättä käy käsiksi ilman hyvää syytä. Siltä ei myöskään sais mitään likasia tauteja, toisin kuin Hymypojalta. O.o *vaivaantunutta kiemurtelua* Toisaalta meillä jäi juttu kyllä viimekerralla vähän kesken. Ei siitä sit enempää.

Mikä on unelmasi?
- RPG-7!! Mitä sitä muuta elämässä tarttee. ^_^

Heräät autiolta saarelta ja löydät viereltäsi kookospähkinän, kortsupaketin, virvelin sekä puhkinussitun puhallettavan naisen. Kuinka pakenet saarelta näitä esineitä apuna käyttäen?
- Syön kookospähkinän, puhallan kortsuista ilmapalloja, käytän virveliä lyömäaseena, eikä kun avaan virvelillä kookospähkinän! jaaa... no, barbara vois toimia vaikka uintipatjana? En mä sieltä kyllä lähtis mihinkään. *depressio iskee* Kuka helvetti nyt haluis tulla takasin tänne pirun sirkukseen?

Onko sinulla fetissejä?
- Tiedätkös, kipu on yllättävän koukuttava juttu. Meinaan, ekan kerran kun otin turpiin, olisin voinu kuolla. Mut vähitellen siitä tuli ikään kun siedettävää, sitten ihan innostavaa, lopulta aika häröllä tavalla kuumottavaa. Sama pätee toisin päin, kivun aiheuttamiseen siis. En mä kyllä ikinä kajoais kehenkään kuka ei sitä ansaitse, mutta sellanen oikeutettu rangaistus, kyllä se kummasti päivää piristää.

Mitä jos sinut kutsuttaisiin omiin hautajaisiisi (vaikket ole kuollut)?
- Epäilisin kovasti, että nyt on hengenlähtö lähellä. Vissiin joku symbolinen ilmaus, että oon jääny kiinni, on aika kuolla? Se ois jotenkin Ruoskan kaltaista, sellasta grandioottista järjestää komeat hautajaiset, ja sit siellä pappismiehen nokan edessä tiputtaa vasikka kuoppaan. Ei vittu, kyllä mä siinä vaiheessa vaihtasin maisemaa aika nopeasti.

Yllätät hazardilaisen, cerberuslaisen sekä smileysiläisen kolmen kimpasta. Kuinka reagoit?
- Riippuu ketkä siinä kimpassa olisi. Ottasin videokuvaa? *blink* Mitä siinä nyt vois tehdä? En mä nyt ainakaan sinne keskelle juoksis ja alkas räyhäämään. Ei oo mun asia, mutta jälkeenpäin saattasin vähän kuittailla.

8====D Onko tämä lapio vai itkevä hymynaama?
- Ei kumpikaan. Hemmetin Freud.

Mikä on paras paikka piilottaa ruumis?
- Paras jättää ne aloilleen, eikä koskea mihinkään. Helpommin sitä kiinni jää sellasen sadankilon jätesäkin kanssa kun veritahroja tennarin nokissa... Ootko hei yrittäny koskaan siirtää raatoa mihinkään? Ne nimittäin oikeesti painaa, ja ellei se ruumis oo vähintään muakin pienempi tytönruipelo, niin eihän sitä ees auta yrittää kipata minnekään. *hymähtää*

Olet söpö. Tuletko vaimokseni?
- Kuka vittu sä edes olet? Kuka sut lähetti tänne? o__o Ota pois tuo naamari! Ei helvetti mä tiesin ettei kannattanut tulla tänne.

Lööppäri kiittää Beatea haastattelusta ja piilottaa sormuksen - toistaiseksi - ennenkuin livahtaa vikkelästi tiehensä kohti uusia seikkailuja.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Syyskuu 2014 - Beate Waldeburg
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Marraskuu 2014 - Bernadette Buick
» Joulukuu 2014 - Daniel Monroe
» 05.01.2014 Jengipomojen kohtaaminen?
» 01.09.2014 Hazardien johtaja kadonnut?
» Lokakuu 2014 - Emil Rocha

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Jengiuutiset :: Kuukauden hahmo - arkisto-
Siirry: