Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  G!B!-KOTISIVUT  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  
GB muualla netissä



Ilmoitusloota
- Onko mielessä ainesta lööpille, juorua, merkittävää tapahtumaa? Vinkkaa asiasta ylläpidolle!
Lööppi

MURHAMYSTEERI SUOSITULLA ULKOILUALUEELLA

Mount Loftyn erään korkeimman kukkulan laelta on löydetty tyystin poltettu mustang, sekä suuri määrä verta joka eittämättä viittaa raakalaismaiseen veritekoon. Virkavalta etsi useamman päivän ajan mahdollisia kamppailun uhreja, kunnes he viimein löysivät vuoren juurelta sankkaan tiheikköön pudonneen naishenkilön runnotun ruumiin. Jengisodat ovat aina olleet läsnä, mutta onko tavan kansalaistenkin henki nyt uhattuna?
Viimeisimmät aiheet
» Tina Walker
Marraskuu 2014 - Bernadette Buick  EmptyKe Elo 02 2017, 12:25 kirjoittaja Sturmdragon

» The Secrets and Revenge RPG ~ Percy Jackson foorumiroolipeli
Marraskuu 2014 - Bernadette Buick  EmptyKe Heinä 26 2017, 13:40 kirjoittaja Vierailija

» Bernard Frost
Marraskuu 2014 - Bernadette Buick  EmptyKe Heinä 12 2017, 17:41 kirjoittaja Piccu

» Pelaajasiivous suoritettu, GB:n tulevaisuustöpö tekeillä
Marraskuu 2014 - Bernadette Buick  EmptyMa Heinä 10 2017, 18:21 kirjoittaja Ylläpito

» Evan Cooper
Marraskuu 2014 - Bernadette Buick  EmptyPe Kesä 02 2017, 20:27 kirjoittaja Reddari

» Lily McBeth
Marraskuu 2014 - Bernadette Buick  EmptySu Toukokuu 21 2017, 22:26 kirjoittaja Evia

» Kuvalista ja varaukset
Marraskuu 2014 - Bernadette Buick  EmptyTo Toukokuu 11 2017, 01:10 kirjoittaja Peurankasvo

» Uusi pelaaja, uusi hahmo
Marraskuu 2014 - Bernadette Buick  EmptyPe Maalis 03 2017, 11:55 kirjoittaja Peurankasvo

» Declan Clarke
Marraskuu 2014 - Bernadette Buick  EmptyLa Helmi 25 2017, 21:40 kirjoittaja paineside


 

 Marraskuu 2014 - Bernadette Buick

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Peurankasvo
Admin
Admin
Peurankasvo


Viestien lukumäärä : 777
Join date : 04.10.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Riihimäki

Marraskuu 2014 - Bernadette Buick  Empty
ViestiAihe: Marraskuu 2014 - Bernadette Buick    Marraskuu 2014 - Bernadette Buick  EmptyLa Marras 01 2014, 00:07

Marraskuu 2014 - Bernadette Buick  A0hw6w
Klikkaa hahmoesittelyyn!

Jo pidemmän aikaa Deetä seurannut Lööppäri pysäytti nuoren naisen änkeytymällä hiirenkorvilla varustettuine mikrofoneineen lähes Deen paidan sisälle asti. Ei sillä, ainakin Lööppäri olisi nauttinut olostaan.

Mitkä ovat tärkeimpiä asioita, joita olet elämässäsi oppinut?
- En minä oo oppinut mitään. Tai, jos nyt tarkemmin mietin, ni ehkä oon sen oppinut että ei kannata isotella... Koska vaikka vois juosta kerran karkuun, se kostautuu aina myöhemmin tavalla tai toisella. Ja voithan sä törmätä niihin ärsyttämiis ihmisiin uudelleenkin. Se on karma se, ja jos ne ihmiset ei sun vittuiluas kosta, niin se on sitten joku vieläkin pahempi, no, juttu, joka sen sulle sit lopulta antaa takas...

Kun olit lapsi, minkälaiseksi kuvittelit elämäsi kasvaessasi vanhemmaksi?
- Ai niin kun kuinka vanhaksi? Oonhan mä jo aika vanha... Yheksäntoista. En oo mikään lapsi enää. *hiljaisuus* Luulin että olisin vähän niin ku mun äiti. Asuisin jossakin hienossa talossa ja perustaisin perheen ja harrastaisin kuntojumppaa ja pilatesta. Ja sit vähän isompana kuvittelin että musta tulis kuuluisa. Joku suosittu... joku. Vaikka malli. Kaikki olis ihailleet mua eikä kukaan ois sanonu että mä olen turha.

Asteikolla 1-10, kuinka lojaali olet jengillesi? Perustele vastauksesi.
- Öö no... Tietysti sanon että jotakin kasin ja kympin väliltä, koska tää on mun jengi ja mä kuulun tähän ja nää on vähän ku mun ihmisiä. Ja me tehään yhessä juttuja ja mä pidän niiden puolia, koska jengi on vähän niin kun perhe. Mut jos kymppi tarkottais sitä, että pitäs olla kamalan vihamielinen muita kohtaan, niin en voi sanoa sitä. En mä muiden kanssa kaveeraa tai mitään että turha sit väittää kenellekään mitään sellasta! Tai jos sä et vaan mainitsis mitään tästä mitä nyt sanoin?

Mikä on suurin turn off?
- Mitä ihmeen kysymyksiä nää on? En kyllä varmasti vastaa tohon. Tätä tietoa kuitenkin jotenkin käytetään mua vastaan, oon ihan varma siitä...

Mitä kadut eniten? Entä mistä olet ylpeä?
- Varmaan kadun sitä että lähin pois kotoa... Ei, ku siitähän mä olen kai ylpeä. Joo. Siitä mä olen kaikista ylpein, että uskalsin lähteä. Ja siitä että pärjään omillani, ilman vanhempia. Kadun vaan sitä etten ole pitäny yhteyttä pikkuveljeen. Mutta kai se pärjää. Ja joskus kadun kans sitä että oon satuttanu ihmisiä joita en edes tunne... Mut kaikkeahan sitä tulee tehtyä kun vähän ottaa, heh heh, eikö niin...

Kuinka uskot kuolevasi?
- *hiljaisuus* No onpas ankee kysymys. En mä halua miettiä kuolemaa vielä, oon nuori ja mulla on elämä edessä. Tai no en tiiä, voihan sitä kuolla koska vaan. Varmaan mä vaan katoan jonnekin, että en silleen ees kuole, mä vaan häviän... Eikä kukaan koskaan löydä mun ruumista tai mitään.

Jos voisit nyt tehdä mitä tahansa, mitä tekisit?
- Just nyt mä varmaan vaan menisin kotiin ja nukkusin. On vähän sellanen olo, tiiätkö. Ei mut sä varmaan haluat jonkun vähän jännemmän vastauksen... No jos mä voisin tehdä ihan mitä tahansa, mä haluaisin matkustaa jonnekin eksoottiseen paikkaan ja tavata uusia ihmisiä. Voisin matkustaa vaikka johonkin tosi kylmään paikkaan.

Jos saisit lukita yhden ihmisen huoneeseen ja kiduttaa häntä 24 tunnin ajan, kenet valitsisit ja mitä kidutuskeinoja käyttäisit?
- No hyi! En mä halua kiduttaa ketään! Enkä mä edes jaksais noin kauaa keskittyä mihinkään tollaseen. Hyi. Ei ketään muutenkaan sais kiduttaa tai sulkea mihinkään, kyllä karma hoitaa nääkin hommat.

Kuka on kohdellut sinua ystävällisimmin koko elämäsi aikana?
- Oikeastaan en osaa sanoa vaan yhtä. Se tyyppi oli tosi ystävällinen joka anto mun asua luonaan sillon kun lähin pois kotoa... Mutta en mä muista enää sen nimeä. Sillä oli vaikee nimi. Ja sit kans yks sellanen tyttö oli mulle tosi ystävällinen kun se pelasti mut yksiltä pahoilta tyypeiltä... Mut ei siitä sen enempää. Ne oli kyllä tosi ystävällisiä enkä mä unohda niitä koskaan. Tai no siis sen nimen mä unohdin mut eihän sitä lasketa, en mä sen tekoja oo unohtanut. Eh.

Hymypoika antaa sinulle kaksi vaihtoehtoa: sinun täytyy syödä jengitoveristasi valmistettu pihvi, tai leikata valitsemasi varvas puutarhasaksilla. Kumman tehtävän suoritat?
- Saanko valita ihan minkä varpaan tahansa? Tai oikeestaan kenen varpaan tahansa? No en kyllä tiiä, en leikkais kenenkään varvasta... Se ois aika ällöä. Mut se pihvi olis jo valmiiks kuolleesta tyypistä, tai siis että se pihvi ois vaan pihvi ja se ei eläis, ni se ois varmaan helpompi. En vaan ajattelis että syön tyyliin naapuriani... Jos mulle ei edes kerrottais kuka se on, varmaan mieluummin söisin sen kaveripihvin. Varpaat kuitenkin elää vielä. Tai siis... ne on kiinni jossakin elävässä, tai siis kyllä sä tajuat mitä tarkotan. Enkä mä ainakaan ite haluais elää ilman mun varpaita.

Lööppäri kiittää, kumartaa, antaa kädenpuristuksen sekä pienen lentosuudelman ennenkuin vipeltää etsimään seuraavan juorunsa uhria.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Marraskuu 2014 - Bernadette Buick
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Lokakuu 2014 - Emil Rocha
» Joulukuu 2014 - Daniel Monroe
» 05.01.2014 Jengipomojen kohtaaminen?
» 01.09.2014 Hazardien johtaja kadonnut?
» Syyskuu 2014 - Beate Waldeburg

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Jengiuutiset :: Kuukauden hahmo - arkisto-
Siirry: