Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  G!B!-KOTISIVUT  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  
GB muualla netissä



Ilmoitusloota
- Onko mielessä ainesta lööpille, juorua, merkittävää tapahtumaa? Vinkkaa asiasta ylläpidolle!
Lööppi

MURHAMYSTEERI SUOSITULLA ULKOILUALUEELLA

Mount Loftyn erään korkeimman kukkulan laelta on löydetty tyystin poltettu mustang, sekä suuri määrä verta joka eittämättä viittaa raakalaismaiseen veritekoon. Virkavalta etsi useamman päivän ajan mahdollisia kamppailun uhreja, kunnes he viimein löysivät vuoren juurelta sankkaan tiheikköön pudonneen naishenkilön runnotun ruumiin. Jengisodat ovat aina olleet läsnä, mutta onko tavan kansalaistenkin henki nyt uhattuna?
Viimeisimmät aiheet
» Tina Walker
Lokakuu 2014 - Emil Rocha EmptyKe Elo 02 2017, 12:25 kirjoittaja Sturmdragon

» The Secrets and Revenge RPG ~ Percy Jackson foorumiroolipeli
Lokakuu 2014 - Emil Rocha EmptyKe Heinä 26 2017, 13:40 kirjoittaja Vierailija

» Bernard Frost
Lokakuu 2014 - Emil Rocha EmptyKe Heinä 12 2017, 17:41 kirjoittaja Piccu

» Pelaajasiivous suoritettu, GB:n tulevaisuustöpö tekeillä
Lokakuu 2014 - Emil Rocha EmptyMa Heinä 10 2017, 18:21 kirjoittaja Ylläpito

» Evan Cooper
Lokakuu 2014 - Emil Rocha EmptyPe Kesä 02 2017, 20:27 kirjoittaja Reddari

» Lily McBeth
Lokakuu 2014 - Emil Rocha EmptySu Toukokuu 21 2017, 22:26 kirjoittaja Evia

» Kuvalista ja varaukset
Lokakuu 2014 - Emil Rocha EmptyTo Toukokuu 11 2017, 01:10 kirjoittaja Peurankasvo

» Uusi pelaaja, uusi hahmo
Lokakuu 2014 - Emil Rocha EmptyPe Maalis 03 2017, 11:55 kirjoittaja Peurankasvo

» Declan Clarke
Lokakuu 2014 - Emil Rocha EmptyLa Helmi 25 2017, 21:40 kirjoittaja paineside


 

 Lokakuu 2014 - Emil Rocha

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Peurankasvo
Admin
Admin
Peurankasvo


Viestien lukumäärä : 777
Join date : 04.10.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Riihimäki

Lokakuu 2014 - Emil Rocha Empty
ViestiAihe: Lokakuu 2014 - Emil Rocha   Lokakuu 2014 - Emil Rocha EmptyKe Loka 01 2014, 00:37

Lokakuu 2014 - Emil Rocha 1zfpy7r
Klikkaa hahmoesittelyyn!

Puska-asuun naamioitunut Lööppäri loikki salakavalasti Emilin perässä, ennenkuin paljasti itsensä kompuroituaan pusikkonsa oksistoon. Toimintavalmis Lööppäri kiskaisi mikrofoninsa nopeasti esille ja iski nauhurinsa play-nappulaa.

Ketä ihailet eniten?
-Mä en sanois ihailevani ketään sil taval mitä täs kysymykses nyt oletan tarkotettavan. Paitsi tietenki aina välil peilist näkyvää komeeta pärstää~ Arvostan ja kunnioitan kyl ihmisii eri tavoil ja siitä mitä ne on joskus tehny, mutta sellanen yleinen ihailu jää mun osalta vähäselle. Miksei yrittää olla itte se ihailun kohe? Mut no jos joku pitää sanoo niin… Hmm, kai nyt kaikki nää jengipomot. Kyl siin on ihailtavaa vihaa menossa toisia kohtaan jos jaksaa kokonaiset ihmisryhmät värvätä taakseen riiteleemään ittensä kanssa!

Valitse jengiläisistäsi yksi, jota pyytäisit treffeille. Perustele valintaasi, ja kerro kuinka toteuttaisit treffikutsun.
-Mä voisin viedä vaikka kaikki meidä jengi likat treffeille… Miehille en hommaa treffei, kuha öristää toisille pisuaarin eessä ja katotaa kummal alkaa ujopissattaa tai seisoo.
Mutta ehottomasti Bambin! Kuka nyt meinaan ei veis sitä hattaratukkaa? Tai siis, kuka ei jo oo vieny sitä ainaki johonki? Toine ois Traki, mut must tuntuu et litsari silt muijalt sais mun pään pyörähtää muusta ko innostuksesta ympäri..  Mut! Emmätiedä, pitääks nyt alkaa oikee kermaseksi? Lähetän sille jonku tekstarin et ”Hei pumpulitissi, sulle koittaa tänää makee päivä, meinaa mun kans!”. Tai sit sylkäsen ”vahingossa” purkan sen hiuksiin, bitches go crazy if you’ll touch their hair...  ”Ota se pois kusipää!” Siinä sitä sit oltas, mä repisin purkkaa irti sen hiuksista. Siin ois meidä treffit. Kiinnostasko?

Mikä on ilkein asia jonka olet sanonut jollekulle?
-Mä en tiedä tietääkö kukaan millon mä tosissani koitan loukata ja millon vaan piruilen, en oo meinaa itekkää ihan kartalla… Mä puhun meinaa helevetin hyvin bullshittiä ja sarkasmia ja niiden risteytystä; sarkasshittiä. Mun huumori menee liia laajalle alueelle et sen perässä pysys… Eli loukkaantukoot ne ketkä ei mun huumorii ymmärrä? Mä oon enemmä ehkä pikkupiru suurella suulla ja pienellä päällä millä suodatetaa kaikki ne vähäisemmätki vitsit ja vitsaukset ulos mil ei oo niin mitään välii… Ja haukkumasanat niinko kusipää ja tälläset on melkee hellittelynimiä…Mut öö, no vaikka jotain ”Sä muistutat mua naamallas joka päivä ehkäsemään samanlaisen vahingon syntymistä ku sinä…” taaai.. ”Sä näytit kaukaa nii kauniille ja nyt sä näytät kauniista niin kaukaselle..”. Noi on kai aika ilkeitä?

Jos olisit paraikaa tippuvassa lentokoneessa, kenen vieressä haluaisit viettää viimeiset hetkesi? Mitä sanoisit tai tekisit tälle henkilölle?
-Ja mite meinaat saada mut lentokoneeseen? Rautadildoon lentämään tuhatta ja sataa, uhmaamaan painovoimaa meren ylle mistä ei oo mitään pelastusta anyhoes? No mä toivon et mun mukana menee kaikki muutki kusipäät sit samal kertaa. Ois hiljasta ja piinaavaa helvetissä iha yksinää.. Ja emmä vaan yhtä henkilöä mukaan halua ottaa, mieti sit kun oot jumissa tuol maan alla ja sul on vaan se yks tyyppi seuranas? Silloin vois koittaa sitä haudassa kääntymistä.

Jos päätyisit jonkin olemassaolevan jengin johtajaksi, minkälaisia muutoksia tekisit ja minkälainen johtaja olisit?
-Mut varmaa nakattas johtoportaasta ulos ennenku kerkeisin ees penkkii perseelläni kiillottaa… Mutta jos kerkeisin jotain tehä, niin Cerberukseen heittäisin vähä huumoria! Kaikki vaa niin murjottaa ja pelkää tikarit kädessä.. Ketä? Ei mua ainakaa tarvis! Ehkä mua ei otettas niin tosissaan… Ja jos otettas niin mä ite voisin huolestua… Ehkä mä olisin liian huoleton ja kevyt kenkäinen johtajaksi, emmä osais ottaa asioita niin tosissaan kun ehkä pitäis… Smileysin pomoks mut sit ois ehkä ko valettu, meinaa ei näytä meidä Hymypoikaakaa paljon päätään vaivaavan johtamisella! Mut en ehkä tahtois olla vastuussa niin suuresta määrästä sekopäitä jos omankin pään pitäminen tuntuu jo mahottomalta. Ehkä mä koittaisin laittaa ne ruotuun mut se on iha plusmiinusnolla tilanne.. Kyl on maailma pyörähtäny väärää suuntaan jos mä jotenkin itteni lottoamalla johtajaksi saisin! Mut jos sit saisin olla johtajana hetken niin pistäsin kyl ranttaliksi… Pukeutumiskoodeja ja outoi sääntöi ja rituaalei, nii et seuraavalle pomolle ois vähä setvitettävää… Ihan siis kaikella rakkaudella tietenkin.

Onko sinua koskaan sidottu? Haluaisitko tulla sidotuksi? * Vetää köyttä esille *
-Onko sallittua kiihottua iha keske haastattelun tällee? Anna palaa beibe, kerta se kaikkee on ensimmäinen~

Voiko jotakuta ahdistaa nurkkaan pyöreässä huoneessa?
-*hysteeristä naurua* Kuinka viihdyttää idioottia part one, ei jumalauta.... Ainaha sitä voi yrittää paremma tekemise puutteessa! Eipähä sit lopu tekemine hetkee… Mut kai siinä pää menis pyörälle ennemmi tai myöhemmi… Sit alkais näkee omiaan…Vaikka sen huoneen nurkan sitten mitä jahtaa… Mä taisin just selittää teille hulluuden yksinkertaisuudessaan. Missä mun palkinnot? Tein rauhantyötä kertomalla teille miten hulluja pitää ymmärtää, niillä on vaa pää vähä pyörällä!

Saat valita seuraavista yhden: rakkaus vai luottamus. Kumman valitset ja miksi?
-No daa, luottamus. Voiko rakastaa ilman että luottaa toiseen? Rakkaus pistää pään pyörälle, kestää oman aikansa ja hälvenee ja sokeuttaa. Mä koen jopa luottamuksen suurena välittämisen eleenä.. Rakkautta voi saada kans rahalla ja iha hyvil lookeil, mut luottamus pitää ansaita ja se on pysyvä ellei sitä rikota. Ja mähä oon aina haasteiden perää…Kato ny miten syvällinen mä oon… Käviskö ny ne deitit? Voidaa luottaa toisillemme meidän syntymämerkkien paikat mun makkarissa….

Mistä asiasta sinun olisi vaikein luopua, ja miksi?
-Elämästä ja elämisestä itsestään, vapaudesta ja terveydestä… Mulle materia on kaikel tapaa korvattavaa ja helposti luovutettavissa olevaa krääsää mihi ei voi oikeasti kiintyä niin paljoa etteikö siitä luopuis joskus… Mieti nyt joku sun tavara joka rikki mennessää tai kuluessaa vaa tipahtaa kummiskin roskiksen pohjalle, tai siirtyy pölyttymään paremman uudistuksen tieltä. Elämä itte on korvaamaton ja sellanen asia jota tuskin kukaan helposti luovuttas loppujen lopuksi, ja josta me kaikki koitetaa hyvässä ja huonossa, vanhetessa ja rikki mennessä saada kaikki hyvä irti. Joten mä sanosin et en luopuis mun elämästä. En tekis työtä missä en viihtyis tai tuhlaisin aikaani vaan saadakseni rahaa, millä täyttää kaappeihin turhaa roinaa. En mä täällä aio elää vaan saadakseni paremman bemarin kun naapurin Dick, vaa elää kokemuksien takia ja ittensä opiskelulla ja laajentamisella. Huh, deep shit man.. Ehkä musta pitäs tulla sellanen elämäntapa tsemppari?

Jos voisit oppia uuden taidon tunnissa, minkä taidon valitsisit?
-Ajatustenlukemisen! I’d love to mess with people… Mulle ei enää vittuiltas kun ei uskallettais! Mut sit toisaalta… Joku laser-näköki ois aika pähee. U know, näkis rakennusten ja vaatteide läpi ja muuta… Iha siis et nään onko aseita tai mitää muuta vaarallista eessä…. Jep, todellaki laser-näkö. *viatonta viheltelyä*

Lööppäri kumartaa kiitokseksi ja vipeltää omille teilleen köysi jalkoihinsa kietoutuneena.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lokakuu 2014 - Emil Rocha
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Joulukuu 2014 - Daniel Monroe
» 05.01.2014 Jengipomojen kohtaaminen?
» 01.09.2014 Hazardien johtaja kadonnut?
» Syyskuu 2014 - Beate Waldeburg
» Marraskuu 2014 - Bernadette Buick

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Jengiuutiset :: Kuukauden hahmo - arkisto-
Siirry: