Klikkaa hahmoesittelyyn! Edelliskuun traumoistaan selvinnyt Lööppäri lähestyi Meriä rönsyilevällä itsevarmuudella.Olet selvästi.. sisäistänyt Cerberuksen hyvin. Minkälainen on kokonaiskuvasi jengistäsi ja sen nykyisestä tilasta?- ...elä vihjaa mitään meikäläisen sisäistyksistä. Joka tapauksessa, tällä hetkellä kokonaiskuva on sekavaakin sekavampi. Tyypit tappaa, hakkaa, kurittaa ja murhaa toisiaan koko ajan ja on mahdotonta sanoa kuka on oikeasti hyvä tyyppi. Mistä niistä tietää kuka iskee puukon selkään vaikka olisi suhde niihin? Siis ystävyyssuhde. Jos ne sellaisia tuntee lainkaan.
Saat sinua kurittaneet Smileyt hopeatarjottimella eteesi. Kostatko kokemasi vääryyden, vai toimitko nimesi mukaisesti armollisesti?- *hhhhhh* Niille sikotautisille madonpoikasille ei tarvitse antaa MITÄÄN ARMOA! Toivon tosiaan että ne paskiaiset ovat kuolleet johonkin yliannostukseen tai vastaavaan, sillä jos meikä ne joskus näkee kaduilla, voi olla varma että niiden naamojen jälki kummittelee mun Ducatin kyljessä vielä monta vuotta jälkeenpäin!
Oletetaan, että sinulla on 10% mahdollisuus parantua paniikkihäiriöstäsi, huumeriippuvuudestasi ja päästä vapaaksi jengistäsi, mikäli murhaat Cerberuksen johdon. Toisaalta sinulla on 90% mahdollisuus jäädä kiinni murhasta. Otatko riskin?- ...ethän sä kerro tätä kenellekään eteenpäin? No joo, onhan mulla käynyt toki mielessä että elämä tästä paranisi jos johto potkaisisi tyhjää. Mutta niiden tilalle nousee joku toinen sekopää kuitenkin. Ja ihmeparantuminen? Elä naurata.
Kuvaile unelmiesi nainen!- Hetkinen, miten tää liittyy mitenkään edellisiin kysymyksiin?
Mikä on viimeisin valhe jonka kerroit?- Nyt en kyl muista. Tuntuu joskus siltä et koko elämäni täällä on pelkkää valhetta. Kysy mieluummin milloin viimeksi kerroin totuuden... tai älä sittenkään, osa näistäkin vastauksista saattaa olla valheita.
Kokisitko mieluummin yksipuolista rakkautta elämäsi loppuun asti, vai molemminpuolista rakkautta tietäen kumppanisi väistämättä kuolevan tasan vuoden päästä?- Täällä kuolee jengiä koko ajan. Mulle tuo jälkimmäinen vaihtoehto on se todennäköisempi.
Mikä on pahin tekemäsi synti?- Murha, ikävä kyllä. Mutta en kadu hetkeäkään päätöksiäni. Elä edes yritä epäillä sitä *mulkaisu*
Millä tavalla tulisit todennäköisimmin kuolemaan?- Heh, kun saisikin valita kuolevansa seksin aikana! Ainakin olisi jotain iloa tässäkin tilanteessa. Mutta ottaen huomioon etten mä ole vielä kuollut mihinkään mitä oon täällä nähnyt ja kokenut... Kenties oon kuolematon. *röhönauru*
Kuka on Cerberuksen kuumin nainen?- ...no jos sun on nyt ihan pakko saada tietää... Eikun hetkinen ei, se voi kuulla. En voi kertoa. Liian noloa. Ei, se oli liian noloa. Ei hemmetti sitä myötähäpeän määrää. Oliko sen pakko kekkuloida alusvaatteisillaan... *astelee kauemmas mutisten hiljaa*
Onko mielessäsi jotain, jota olet aina halunnut sanoa jollekulle? Jos on, mitä?- ...hm? Täh? No jos ikinä poikkeat Smileysin alueella niin varoita niitä että kannattaa pysyä poissa ajoteiltä. Tai ei sittenkään. Nehän saattaa jopa ottaa neuvosta vaarin. Sanotaanko vaikka kaikille Cerberuksen neideille et ''kuumat tytöt soitelkaa'' ja terveisiä äidille ja jätetään tää vain tähän.
Lentosuukkoja muiskautteleva Lööppäri ojentaa Merille muovisen ruusun ennen poistumistaan.