Angelo_yp Vierailija
| Aihe: The Secrets and Revenge RPG ~ Percy Jackson foorumiroolipeli Ke Heinä 26 2017, 13:40 | |
| Katsoin tuota kymmenen metrin päässä olevaa suurta koiraa kauhuissani. En ollut eläessäni nähnyt yhtäkään toista, jolla olisi ollut ainakin karhun kokoinen vartalo ja kiiluvan punaiset silmät. Matala muriseva ääni kumpusi tuosta suuresta olennosta ja se näytti aikovan hyökätä. Puntaroin mitä mahdollisuuksia minulla olisi. Ei mitään. Katsoin vain kauhuissani kun olento alkoi lähestymään minua hitain askelin ja paljastaen sapelin terävät hampaansa.
Yhtäkkiä puu heilahti hieman ja samalla hetkellä kun minä ja tuo otus käännyimme katsomaan mikä se olisi voinut olla, sieltä hyppäsi, joku ihminen kirkkaan oranssissa paidassa, suoraan valtavan koiraotuksen selkään. Tuo sivalsi olentoa kädessään olevalla miekalla ja siinä samassa tuo muuttui keltaiseksi pölyksi. Katsoin vierasta henkilöä, ruskea tukkaista poikaa hämmentyneenä ja järkyttyneenä. Mitä oli tapahtunut?
”Hei, ootko sä kunnossa?” poika kysyi, ”mä oon Ryan, Hermeen poika, ja tulin saattamaan sut turvaan.” Katsoin toista ja kysyin hämmentyneenä: ”Minne?”
”Puoliveristen leiriin.”- - - - - - - - - The Secrets And Revenge RPG (http://ogygia.boards.net/) on suomenkielinen Percy Jackson-sarjaan perustuva eli Rick Riordanin luomaan maailmaan luotu foorumipohjainen roolipeli. Pelin aikajana lähtee vuodesta 2020, noin kymmenen vuotta Gaian voittamisen jälkeen. Kaikki on pitkään hyvin ilman sen suurempia ongelmia, mutta sitten lausutaan uusi suuri ennustus. Milloin se toteutuu? Roolipeli on aloittelijaystävällinen eli tänne voivat tulla pelaamaan niin aloittelijat kuin konkaritkin. |
|