Klikkaa hahmoesittelyyn! Liukasliikkeinen Lööppäri päätti yllättää Trakialan mikrofoni ojossa.Mikä on vaikein tehtävä, jonka olet joutunut Cerberukselle suorittamaan?- Se ajoittui "välirauhan" ajalle. Yksi meikäläisistä kaikesta päätellen halusi vaihtaa leiriä, ja piileskeli Smileysien alueella. No, senhän tietää millainen meno siellä oli, ja kun ei saanut itse tappaa niistä ensimmäistäkään sitä takinkääntäjää etsiessään...
Tunnetko olevasi mistään asiasta katkera Ruoskalle?- ...Selästä täynnä ruoskanjälkiä ehkä.
Olisitko mielestäsi ollut Ruoskaa parempi johtaja?- En tiedä paremmasta johtajasta, mutta uskon, että olisin voinut tehdä jengistä entistä yhtenäisemmän ja sitä kautta vahvemman johtajan roolissa.
Entä ovatko uudet johtajat mielestäsi parempia?- En välttämättä lukisi kumpaakaan yksinään Ruoskaa paremmaksi, mutta kenties ne yhdessä tasapainottaa toinen toistensa huonoja puolia... tai sitten vaan vahvistaa niitä... Aika pianhan tuo kyllä nähtäneen.
Oletko koskaan tuntenut halua vain lähteä kävelemään laumasi luota?- Onko taivas sininen?
Kumman valitsisit mieluummin, kuoleman vai jäsenyyden Smileysien riveissä?- Puolensa kummassakin. Kuolleena pääsisi eroon tästä paskasta jota elämäksi kutsutaan, mutta toisaalta Smileysien riveissä olisi huomattavasti helpompi listiä niitä, ja huomattavasti hankalampi jäädä kiinni, nehän listii toinen toisiaan ihan huvikseenkin, ei ne älyä epäillä minua ensimmäisenä.
Kuulin juttua että olisit kiintynyt erääseen saparopäähän, kukas tämä salarakkaasi oikein on?- ... *Punastuu* Nyt jos oman parhaasi ymmärrät, niin lopetat kyselyn siihen...
Kumpi teistä on top ja kumpi bottom?- *Murisee* Mitä minä justiinsa sanoin?
Asteikolla 1-10 kuinka paljon sinua ärsyttää tällä hetkellä?- Kymmenen potenssiin kymmenen...
Mitä ajattelit tehdä asialle?- ... *Nykäisee esiin macheten* Arvaa kaksi kertaa...
Lööppäri kokee parhaakseen livahtaa takavasemmalle mahdollisimman nopeasti, ja henkisen kirkumisen vuoksi unohtaa kiittää Trakia haastattelusta.