Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  G!B!-KOTISIVUT  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  
GB muualla netissä



Ilmoitusloota
- Onko mielessä ainesta lööpille, juorua, merkittävää tapahtumaa? Vinkkaa asiasta ylläpidolle!
Lööppi

MURHAMYSTEERI SUOSITULLA ULKOILUALUEELLA

Mount Loftyn erään korkeimman kukkulan laelta on löydetty tyystin poltettu mustang, sekä suuri määrä verta joka eittämättä viittaa raakalaismaiseen veritekoon. Virkavalta etsi useamman päivän ajan mahdollisia kamppailun uhreja, kunnes he viimein löysivät vuoren juurelta sankkaan tiheikköön pudonneen naishenkilön runnotun ruumiin. Jengisodat ovat aina olleet läsnä, mutta onko tavan kansalaistenkin henki nyt uhattuna?
Viimeisimmät aiheet
» Tina Walker
Heinäkuu 2015 - Dominique Parisot EmptyKe Elo 02 2017, 12:25 kirjoittaja Sturmdragon

» The Secrets and Revenge RPG ~ Percy Jackson foorumiroolipeli
Heinäkuu 2015 - Dominique Parisot EmptyKe Heinä 26 2017, 13:40 kirjoittaja Vierailija

» Bernard Frost
Heinäkuu 2015 - Dominique Parisot EmptyKe Heinä 12 2017, 17:41 kirjoittaja Piccu

» Pelaajasiivous suoritettu, GB:n tulevaisuustöpö tekeillä
Heinäkuu 2015 - Dominique Parisot EmptyMa Heinä 10 2017, 18:21 kirjoittaja Ylläpito

» Evan Cooper
Heinäkuu 2015 - Dominique Parisot EmptyPe Kesä 02 2017, 20:27 kirjoittaja Reddari

» Lily McBeth
Heinäkuu 2015 - Dominique Parisot EmptySu Toukokuu 21 2017, 22:26 kirjoittaja Evia

» Kuvalista ja varaukset
Heinäkuu 2015 - Dominique Parisot EmptyTo Toukokuu 11 2017, 01:10 kirjoittaja Peurankasvo

» Uusi pelaaja, uusi hahmo
Heinäkuu 2015 - Dominique Parisot EmptyPe Maalis 03 2017, 11:55 kirjoittaja Peurankasvo

» Declan Clarke
Heinäkuu 2015 - Dominique Parisot EmptyLa Helmi 25 2017, 21:40 kirjoittaja paineside


 

 Heinäkuu 2015 - Dominique Parisot

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Peurankasvo
Admin
Admin
Peurankasvo


Viestien lukumäärä : 777
Join date : 04.10.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Riihimäki

Heinäkuu 2015 - Dominique Parisot Empty
ViestiAihe: Heinäkuu 2015 - Dominique Parisot   Heinäkuu 2015 - Dominique Parisot EmptyMa Heinä 06 2015, 17:45

Heinäkuu 2015 - Dominique Parisot Zmh4e0

Varautunut Lööppäri survaisi mikrofoninsa Domin kasvojen lähelle pysäyttääkseen miehen.

Kuis panee?
- Hahah. . tota.  Ei kait täs? Mul menee aina hyvi, tiiäks.

Kenen kasvot söisit, jos saisit vapaasti valita kenet tahansa mistä jengistä tahansa?
- Jaa siis.. Tota.  Mä en oikeestaa tee niitä juttuja.. tarkotan et. Tai siis joo teen.. okei.Okei. Mut siis ymmärräthän sä et .. .. joo what ever man. .  En mä .. Varmaa jonku vaa. Tiiäks, jonku vaa joka vituttaa. Emmä vihaa sillai ketää.

Kumman valitsisit mieluummin: vapaaottelurinkien kuninkuuden vai Ruoskan jakamattoman rakkauden (mikäli mies vielä eläisi)?
-PShhh Tarviiks kenenkään edes kysyy tota!? Vittu meikä - - mä oon sen ykkös mies, eikä vittu  mikää tuu siihe välii. .. JOo. Joo. Ei todelkaa.

Cerberus on kokenut suuria muutoksia, ja suuria muutoksia on vielä odotettavissa. Mitä mieltä olet tästä kaikesta?
- idk man. .   jotenki tuntuu ettei  täst mitää tuu tiäks. mun pitää alkaa kelaa mitä mä teen. Mun pitää alkaa kelaa mitä mä teen mun ja mun baben puolest, mun pitää olla tiäksä mies, man up ja sillee. Mun pitää olla.. se joka tekee tälle asialle jotai.. mä en rupee kattoo tätä skeidaa  - - ja mä aijon kostaa - - voi mä niin aijon kostaa. .  mut katotaa nyt.. Katotaa nyt.

Olet ehdolla Cerberuksen johtajaksi. Mitä mieltä olet muista johtajaehdokkaista?
- yeaa mua .. ei oikeestaa .. kiinosta ne. Mulle on aivan sama. Kukaa niist ei oo ku Ruoska. Mä en ala kattelee tätä skeidaa. En todelkaa.  Mä oon eka joka tulee tekee täällä jotain.. Muutoksii mäki lupaan..

Mikäli sinut valittaisiin johtajaksi, mikä olisi ensimmäinen käskysi?
-Jaa-a . .   Mun pitäs varmaa jutella siit Boombaen kaa.. mut hei..  .. mä pistäsin porukan etsii ne paskat jotka teki tän..   Me pistettäis vähän uutta verta kaduille. . ja sillai.

Kuinka haluaisit kostaa Hazardeille Ruoskan murhaamisesta?
-Ekaks.. Ekaks meidän tulee näyttää niille.. keitä tää koko fucking kaupunki kumartaa.. Hazardit on pelkkää paskaa Cerberusten jalois- - mä takaan.. että mä näyttäsin niille kaikille-- mä pistäsin ne kumartaa..  koko niiden jengi saa maksaa..  

Kuka on kuumin Cerberuksen jäsen, mikäli sinua itseäsi ei lasketa?
-Eeehh.. mä en oo .. oikeestaa katellu ketää sillai tiäks? .. Ei mul oo oikee.. Aikaa. Ohan ne kaikki oikee.. oikee kuumii vai mitä heh?  Sitäpaitti.. Mun sydän sykkii vaa yhelle tytölle..  Ja siin tytös onki enemmän  ku kenessäkää näistä mm..  

Jos elämästäsi tehtäisiin elokuva, kuka näyttelisi sinua?
-Heeeei se jätkä - joka näyttelee .. tiiäks .. Pulp fictionis..  tiäks sen? Joo se. Just se. Tumma kaveri. Joo siit mä tykkään - vähän niinku siit - pulp fictionist - - Pow pow  - Tchh - - ja sillee.  Jos se jätkä tulis näyttelee mua, se leffa ois vittu täydelline..  Puhumattakaa siitä kui helkkarin hyvä siit pelkäst leffastki tulis hahah.

Kenet haluaisit kohdata kehässä?
-  Mä oon kuullu.. että yks jätkä kohteli vähän paskasti  mun tyttöö..  Sen kaa .. mä ottasin enemmän ku mielellään vastaani.  Muutoin mul on Tiäks.. täysin vapaa kehä ihan kelle vaa, bring it on.

Kasvojensa lihallisuutta suuresti arvostava Lööppäri kokee parhaakseen poistua paikalta pikaisesti nopean kiitoksen päätteeksi - aivan kaiken varalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Heinäkuu 2015 - Dominique Parisot
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Helmikuu 2015 - Jared Thompson
» Maaliskuu 2015 - Mirrin Price
» Toukokuu 2015 - Gwen Halloway
» 26.01.2015 - Hazard Hooligans vaihtamassa demokratiaan?
» 17.5.2015 - Kosto on suloinen, Cerberus yllätyshyökkäyksen kohteena!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Jengiuutiset :: Kuukauden hahmo - arkisto-
Siirry: