Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  G!B!-KOTISIVUT  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  
GB muualla netissä



Ilmoitusloota
- Onko mielessä ainesta lööpille, juorua, merkittävää tapahtumaa? Vinkkaa asiasta ylläpidolle!
Lööppi

MURHAMYSTEERI SUOSITULLA ULKOILUALUEELLA

Mount Loftyn erään korkeimman kukkulan laelta on löydetty tyystin poltettu mustang, sekä suuri määrä verta joka eittämättä viittaa raakalaismaiseen veritekoon. Virkavalta etsi useamman päivän ajan mahdollisia kamppailun uhreja, kunnes he viimein löysivät vuoren juurelta sankkaan tiheikköön pudonneen naishenkilön runnotun ruumiin. Jengisodat ovat aina olleet läsnä, mutta onko tavan kansalaistenkin henki nyt uhattuna?
Viimeisimmät aiheet
» Tina Walker
8.4.2015 Hazardien johtajan kuolema vahvistettu! EmptyKe Elo 02 2017, 12:25 kirjoittaja Sturmdragon

» The Secrets and Revenge RPG ~ Percy Jackson foorumiroolipeli
8.4.2015 Hazardien johtajan kuolema vahvistettu! EmptyKe Heinä 26 2017, 13:40 kirjoittaja Vierailija

» Bernard Frost
8.4.2015 Hazardien johtajan kuolema vahvistettu! EmptyKe Heinä 12 2017, 17:41 kirjoittaja Piccu

» Pelaajasiivous suoritettu, GB:n tulevaisuustöpö tekeillä
8.4.2015 Hazardien johtajan kuolema vahvistettu! EmptyMa Heinä 10 2017, 18:21 kirjoittaja Ylläpito

» Evan Cooper
8.4.2015 Hazardien johtajan kuolema vahvistettu! EmptyPe Kesä 02 2017, 20:27 kirjoittaja Reddari

» Lily McBeth
8.4.2015 Hazardien johtajan kuolema vahvistettu! EmptySu Toukokuu 21 2017, 22:26 kirjoittaja Evia

» Kuvalista ja varaukset
8.4.2015 Hazardien johtajan kuolema vahvistettu! EmptyTo Toukokuu 11 2017, 01:10 kirjoittaja Peurankasvo

» Uusi pelaaja, uusi hahmo
8.4.2015 Hazardien johtajan kuolema vahvistettu! EmptyPe Maalis 03 2017, 11:55 kirjoittaja Peurankasvo

» Declan Clarke
8.4.2015 Hazardien johtajan kuolema vahvistettu! EmptyLa Helmi 25 2017, 21:40 kirjoittaja paineside


 

 8.4.2015 Hazardien johtajan kuolema vahvistettu!

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Peurankasvo
Admin
Admin
Peurankasvo


Viestien lukumäärä : 777
Join date : 04.10.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Riihimäki

8.4.2015 Hazardien johtajan kuolema vahvistettu! Empty
ViestiAihe: 8.4.2015 Hazardien johtajan kuolema vahvistettu!   8.4.2015 Hazardien johtajan kuolema vahvistettu! EmptyKe Huhti 08 2015, 14:45

8.4.2015 Hazardien johtajan kuolema vahvistettu! Vry5gg

Cerberus vahvistaa pelätyt huhut: "Rocky on kuollut"

Cerberus ei häikäillyt hetkeäkään ilmoittaessaan Hazard Hooligansien johtajan mestauksesta, jonka todisteena toimi Rockyn irtonainen pää pussiin ahdettuna. Totuus on viimein selvinnyt, mutta kuinka Hazard jatkaa ilman johtajaansa - saadaanko idea Neuvostosta toteutettua? Kuinka on jengin tulevaisuuden laita, onko kosto taattu?

Lue jengiläisten haastattelu alta!

Mitä mieltä olet johtajan korvaamisesta Neuvostolla?

"Idea on iha toimiva, sillä jengin toiminta ei pysähy, jos joku on kykenemätön jostai syystä olemaa issekseen johossa, ku tuollaisessa tapauksessa yhdeksän muuta voi yhä vaikuttaa asioihin. Demokratia toimii hyvin monessa asiasa ja uskosin, et se parantais myös jengin keskinäistä luottamusta ja dynamiikkaa... Ja vastuu jakkautuis kaikile tasapuolisesti ja kuitenki jokaista neuvostosa kuunneltais tasapuolisesti." - Madison Harley de La Roche

”Uskon, että se on toimiva vaihtoehto jo siksikin, että jos hurttia taas jotenkin onnistaa, niin homma ei mene niin sekaisin kuin nyt. Tietty ongelmiakin voi varmaan tulla, jos joku sattuukin ajamaan omaa etuaan tai jos tulee erimielisyyttä jostain, ja onhan näitä pessimisti-kuvia vaikka kuinka, jos lähtee miettimään. Mutta toivon ja uskon, että sinne saadaan ne, jotka osaa sopia asioista yksimielisesti sen sijaan, että rupee vetää tätä jengiä osiin.”
- Leith Ridland

”No, onhan se ihan hyvä, että me saadaan joku tänne, joka huolehtii meidän asioista. Rockya on kyllä tietty tosivaikee täysin korvata, kun se oli tosi hyvä johtaja, mutta kyllä mä tykkään tuosta Neuvosto ajatuksesta.” - Gwen Halloway

Kuinka Rockyn kuolema vaikuttaa sinuun?

"No itehän en häntä koskaa ehtiny nähhä tai tavata, mutta noin niinku periaatteessa se pistää helvetisti vihaksi, ettei tähä kaupunkii muka mahu elään kaikki sovusa. Ei ihimisistä tarvi tykätä, mut ei niitä helevetti soikoo tarvi tappamaa ruveta." - Madison Harley de La Roche

”Pinna kireällä, pallo hukassa, noin nätisti jos tiivistää.” - Leith Ridland

”En mä oikein tiedä, miten se muhun vaikuttaa. On mulla sitä ikävä, kun se kuitenkin otti mut tänne ja piti meistä huolta. Niin, ja vaikuttaa se myös sillä tavalla, että mun veljestä on tullu taas hullun ylisuojelevaninen eikä se haluis päästää mua minnekkään.” - Gwen Halloway

Kuinka reagoit kuullessasi Rockyn kuolemasta?

"Olin aika vihainen ja pettyny ihmiskuntaan. Tai no, pettyneempi kui enne. Olin kuitenki tarmokkaampi kui aiemmin ni nostaan Hazardit tasalle muide jengien kans." - Madison Harley de La Roche

”No hypin onnesta tietty. Voihan nyt oikeesti, onko tällainen kysymys tarpeen? En todellakaan ollut iloinen, ja eka ajatus oli kyllä lähteä kylään hornanhurttien luo, mutta tyydyin sitten tekemään oman osuuteni tuhoista raja-alueilla. Olen edelleen vihainen, mutta nyt pitää vain yrittää ajatella järjellä. Kuka hyötyy siitä, että porukka menee tapattamaan ittensä sellasten käsissä, jotka varmasti tietää, miten muita otetaan hengiltä.” - Leith Ridland

”Olin tietysti tosi järkyttynyt ja surullinen, vaikka epäilinkin, että sille on sattunut jotain pahaa. Saatoin vähän itkeäkin myöhemmin. Vieläkin on vähän sellainen epätodellinen olo ja odotan, että Rocky tulis vaan takaisin jonain päivänä.” - Gwen Halloway

Miltä Hazardien tulevaisuus mielestäsi näyttää?

"No tän neuvosto-asian kans aika hyvältä. Paljon pittää tehä, mut eikhän se tästä lähe vaa parempaa suuntaa. Ei tarvi enää kenenkää hyppiä silmile ja kuitenki on tärkiää et jengiin pääsee ne kekkä tahtoo." - Madison Harley de La Roche

”Juuri nyt on tosi vaikea mennä sanomaan, koska meillä on ne kaksi joukkoa tuolla, jotka jostain ihan ihmeellisestä syystä pitää meitä uhkana. Jos ne päättää ihan tosissaan ryhtyä toimiin, ollaan heikoilla, vaikka varmasti pistettäisiinkin vastaan. Mutta jos oma porukka puhaltaa yhteen toimivaan hiileen, niin kyllä me pärjätään, jotenkin.” - Leith Ridland

”Meidän tulevaisuus näyttää hyvältä. Ei tämmönen meitä voi mitenkään pysyvästi lannistaa. Vastoinkäymiset vaan lähentää ja vahvistaa meitä. Me pärjätään kyllä ihan superhienosti, kunhan vaan tehdään parhaamme!” - Gwen Halloway

Kuinka toivot Neuvoston toimivan Cerberuksen suhteen?

"No varmaa joku rangaistus on paikalla, mut pittää kuulla mitä muillaki on sanottavana. Ei sitä asiaa voi kuitenkaa vaa ohittaa. Hazardeja pietään heikkoina jos ne ei reagoi mitenkää."
- Madison Harley de La Roche

”Harkiten? Onhan tässä loppujen lopuksi oma jengi kuitenkin ensisijalla, ja kannattaa keskittyä siihen, että meillä menis niin hyvin kun mitä kahden isomman jengin välissä voi. Jotakin pitää kyllä tehdä, eihän tämä tällainenkaan toimi, että joudutaan koko ajan kurkkimaan olan yli. Ei semmonen ole oikein, turvaahan täältä monet on tulleet hakemaan.” - Leith Ridland

”Vähän hankala sanoa, mutta en mä ainakaan halua mitään sotaa meidän välille, koska me oltais aika pahassa pulassa silloin. Toivon vaan, että ne tekis fiksuja päätöksiä eikä hätiköis missään.” - Gwen Halloway

Toivotko kostoa Rockyn kuolemalle?

"No totta helevetissä, mutta se on vaan mun oma henkilökohtane mielipide. Kyl siihe jonkulaine hyvitys pittää saada. Vaikken häntä tuntenukkaa, ni ei kellää oo oikeutta viiä noinvaan toisen henkeä." - Madison Harley de La Roche

”Kyllä. Onhan se sellasta bensan heittämistä liekkeihin, jos aletaan ihan avoimesti koirien kanssa ottamaan yhteen, nehän vaan innostuu siitä, eikä kosto tietenkään tuo miestä takasin. Mutta, ei hiljainen hyväksyntä kyllä nyt käy, luulevat että saavat tehdä mitä vain. Ja Rockyn tappaminen ei ole asia, mikä pitäis ottaa kevyesti… Että jos olisi toimiva hyvä tapa kostaa, joka ei kääntyisi heti meitä vastaan, niin en valittaisi. Eihän me nytkään kavereita olla, paha tästä on välejä toimilla enää huonommaksikaan heittää.” - Leith Ridland

”Tää saattaa kulostaa vähän oudolle, mutta en halua mitään kostoa. Kun ei se loppujen lopuksi mitään kuitenkaan ratkaise. Sitten meidän kosto kostettaisiin ja sitten me vaan kostettais toisillemme koko ajan. Pitäs varmaan vaan mennä eteenpäin, vaikka se ei ihan hyvältä tunnukkaan.” - Gwen Halloway

Haluaisitko osallistua Neuvoston toimiin?

"Ehottomasti haluisin. Revin sen ajan vaikka työtunneista, jos saan jonku joskus vahtiin tiskiä. Tai yöunista. Pystyn myös varustaan jengin jäsenet hyvin siten, että ne on ainaki vähä paremmin turvasa." - Madison Harley de La Roche

”Ei ole minun heiniä tuollainen. Tietysti autan minkä voin jos/kun on tarvetta, sitä ei minun tarvitse edes miettiä, mutta siihen onkin hyvä tyytyä.” - Leith Ridland

”Taidan jättää Neuvoston sellaisten käsiin, jotka osaa ne jutut. Siinä ois liikaa vastuuta mulle enkä kyllä ole tarpeeksi vanhakaan.” - Gwen Halloway

Vapaat sanat/terveiset

"Eh. Enkai mie mittää fiksua ennää ossaa sanoa." - Madison Harley de La Roche

”Jättäkää meidän jo rauhaan. >:C Ei muuta. Ja omalle jengille tsemppiä, kyllä me tästä vielä noustaan.” - Leith Ridland

”Terkkuja kaikille ihanille jengitovereille. Me selvitään kyllä kaikista ongelmista, kun vaan ajatellaan positiivisesti ja tehdään parhaamme :3” - Gwen Halloway
Takaisin alkuun Siirry alas
 
8.4.2015 Hazardien johtajan kuolema vahvistettu!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» 01.09.2014 Hazardien johtaja kadonnut?
» 17.5.2015 - Kosto on suloinen, Cerberus yllätyshyökkäyksen kohteena!
» Helmikuu 2015 - Jared Thompson
» Maaliskuu 2015 - Mirrin Price
» Toukokuu 2015 - Gwen Halloway

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Jengiuutiset :: Juorulehti-
Siirry: