Jokainen kolmesta jengistä omaa sellaisia normaalia korkeampia asemia jotka kyllä ovat pelaajille avoinna, mutta joista tulisi jutella ylläpidon kanssa etukäteen ennen hahmon luomista sekä hyväksyttämistä. Nämä asemat ovat jengien kannalta erityisen tärkeitä, joten kyseisen aseman hahmon sekä jengin johtajan välille olisi hyvä luoda jonkinlaista pohjaa jo etukäteen. Suhteen ei tarvitse olla sydänjuuriin yltävä pettämätön luottamussuhde, mutta jonkinlainen fiksu tarina täytyy aseman saamisen takana kuitenkin olla.
Näitä korkeampia asemia ovat:
Smileys
Narri: johtajan niinsanottu kakkosmies joka hoitaa tämän asioita tarvittaessa (vrt "oikea käsi"), samalla kuitenkin henkilökohtainen retuutuslelu. Huom! Narrin paikka ei (välttämättä) ole pysyvä, joten aseman menettäminen ja vaihtuminen jollekulle muulle on hyvin todennäköistä.
Cerberus
Orjuuttaja: Asemana epävirallinen mutta tärkeä. Yleinen kurinpitäjä sekä pompottelija aina Ruoskan ollessa poissa.
Yläarvoiset: Ns. "luottohenkilöt" joilla on enemmän vapauksia sekä valtaa kuin muilla jengin jäsenillä. Saavat myös haastavampia tehtäviä osakseen.
Hazard Hooligans
Oikea käsi: Kakkosjohtaja, pomon luottohenkilö.
Neuvonantaja: Yläkaartin kolmas henkilö, joka omaa samat oikeudet kuin Oikea käsi, muttei ole ehdolla johtajan virkaan. Sen sijaan suorittaa neuvojan ja yleisen ideoijan virkaa.
Henkivartija: Jatkuvasti johtajan läsnä oleva henkilö, joka turvaa tämän selustaa ja poistaa mahdolliset uhkat.