Ilmoitusloota | - Onko mielessä ainesta lööpille, juorua, merkittävää tapahtumaa? Vinkkaa asiasta ylläpidolle! |
Lööppi |
MURHAMYSTEERI SUOSITULLA ULKOILUALUEELLA
Mount Loftyn erään korkeimman kukkulan laelta on löydetty tyystin poltettu mustang, sekä suuri määrä verta joka eittämättä viittaa raakalaismaiseen veritekoon. Virkavalta etsi useamman päivän ajan mahdollisia kamppailun uhreja, kunnes he viimein löysivät vuoren juurelta sankkaan tiheikköön pudonneen naishenkilön runnotun ruumiin. Jengisodat ovat aina olleet läsnä, mutta onko tavan kansalaistenkin henki nyt uhattuna?
|
Viimeisimmät aiheet | » Tina WalkerKe Elo 02 2017, 12:25 kirjoittaja Sturmdragon » The Secrets and Revenge RPG ~ Percy Jackson foorumiroolipeliKe Heinä 26 2017, 13:40 kirjoittaja Vierailija » Bernard FrostKe Heinä 12 2017, 17:41 kirjoittaja Piccu » Pelaajasiivous suoritettu, GB:n tulevaisuustöpö tekeilläMa Heinä 10 2017, 18:21 kirjoittaja Ylläpito » Evan CooperPe Kesä 02 2017, 20:27 kirjoittaja Reddari » Lily McBethSu Toukokuu 21 2017, 22:26 kirjoittaja Evia » Kuvalista ja varauksetTo Toukokuu 11 2017, 01:10 kirjoittaja Peurankasvo » Uusi pelaaja, uusi hahmoPe Maalis 03 2017, 11:55 kirjoittaja Peurankasvo » Declan ClarkeLa Helmi 25 2017, 21:40 kirjoittaja paineside |
|
| Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) | |
| |
Valokuvista lisävaihtoehto hahmojen ulkonäkökuviksi? | Hyvä idea (kerro miksi) | | 75% | [ 3 ] | Huono idea (kerro miksi) | | 0% | [ 0 ] | Ihan sama minulle | | 25% | [ 1 ] |
| Ääniä yhteensä : 4 | | Äänestys suljettu |
| Kirjoittaja | Viesti |
---|
Peurankasvo Admin
Viestien lukumäärä : 777 Join date : 04.10.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Riihimäki
| Aihe: Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Ma Joulu 12 2016, 14:49 | |
| Otsikko kertookin jo aika lailla kaiken oleellisen, mutta suoritin tänään hyvin syvällistä pohdintaa hahmojen kuviin liittyen. Nykypäivänä vaikuttaisi realismipohjaisissa ihmisroolipeleissä olevan suositumpaa laittaa hahmolleen kuvaksi jonkun julkimon/oikean ihmisen naama kuin ryhtyä itse piirtämään hahmokuvaa, joka saikin minut miettimään mahtaisiko tällainen käytäntö soveltua myös tänne meidän GB:n. Ken ties, ehkä tämä jopa toisi uusia pelaajia mukaamme, sillä olen huomannut kuinka joillekin hahmojen kuviin liittyvät säännöt ovat lopullinen päätös roolipeliin liittymiselle.
Käytännössä tämä tarkoittaisi sitä, että piirrettyjen kuvien lisäksi myös valokuvat olisivat hahmojen pärstäkertoimina sallittuja - kunkin oman mieltymyksen mukaan. Myös roolipelissämme jo ennestään olevat pelaajat saisivat halutessaan vaihtaa piirretyt kuvat valokuviksi näin halutessaan.
Kaikki mielipiteet ja ajatukset ovat tervetulleita, ja avartakaa toki äänestykseen antamaanne vastausta kommenteissa! | |
| | | Lumppari Orjuuttaja
Viestien lukumäärä : 933 Join date : 24.01.2015 Ikä : 37 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Vs: Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Ma Joulu 12 2016, 15:16 | |
| Hyvä idea minun mielestä. En usko että olen ainoa joka ei ole omaan piirtotaitoonsa ja piirtojälkeensä tyytyväinen, muttei kuitenkaan halua jättää hahmoaan kuvattomaksikaan. Ja ainahan ihmiset on voineet kuitenkin Bögringeniin tai muuhun mediaan laittaa kuvia joitka inspiroivat hahmoa tai "tällaista olin miettinyt" ja saman asianhan se ajaa, mutta vähemmän näkyvästi ja ilman että on hahmoon kiinnitetty, joten moisen/kyseisen kuvan löytäminen foorumin kätköistä on sitten hankalaa.
Helpompaa kaikille jos vain sallitaan, IMO. | |
| | | Jänkäkoira Kerberos
Viestien lukumäärä : 215 Join date : 13.03.2016 Ikä : 31 Paikkakunta : Ryttylä
| Aihe: Vs: Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Ma Joulu 12 2016, 15:23 | |
| Meikäläisen mielestä hyvä lisä on tämä. Itse käytän yleensä piirustustaitoa, mutta uskon että ihmisten tuntisivat olonsa mukavammaksi kun ei tarvitsisi piirtää ja valokuva voi olla hyvä placeholder niille, jotka ei ehkä just silloin tunne inspiraatiota piirtää. Minulla ei ole mitään tätä vaihtoehtoa vastaan >v< | |
| | | Baroque Orjuuttaja
Viestien lukumäärä : 830 Join date : 03.01.2014
| Aihe: Vs: Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Ma Joulu 12 2016, 22:43 | |
| Joo, noilla teidän aikaisemmilla perusteluilla ihan järjevältä kuulostaa valokuvien käyttö, kunhan se ei kuitenkaan tule pakoksi. Omasta mielestä tosi vaikeeta löytää reaalipärstä hahmoille, nää tyypit vaan toimii paremmin sarjishahmoina, mutta kukin tavallaan. :> | |
| | | Peurankasvo Admin
Viestien lukumäärä : 777 Join date : 04.10.2013 Ikä : 30 Paikkakunta : Riihimäki
| Aihe: Vs: Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Ti Joulu 13 2016, 15:01 | |
| Ehdottomasti eivät tulisi pakollisiksi! Itse henkilökohtaisesti suosin, ja tulen suosimaankin omilla hahmoillani itse piirrettyjä kuvia, mutta nämä valokuvat olisivat sitten ihan kelpo vaihtoehto niille jotka eivät a. osaa piirtää b. halua piirtää c. eivät halua hahmon olevan kuvaton ja b. koska Hitler. | |
| | | Peurankasvo Admin
| Aihe: Vs: Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) La Helmi 25 2017, 12:35 | |
| Enemmistön kannatuksen kautta ja mellakoiden puutteessa täten julistan tämän idean tulevan käytäntöön.. Nyt. | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) | |
| |
| | | | Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| Jukebox | Biisiehdotuksia yksärillä ylläpitäjille, kiitos!
|
Kuukauden hahmo |
Tauolla!
|
|