Niina Tossavainen Vierailija
| Aihe: Foorumiroolipelaajien pelikokemukset ja harrastuksen merkitys: Kirjoituspyyntö Pe Tammi 08 2016, 19:28 | |
| Olen kulttuurintutkimuksen kandidaattiopiskelija Itä-Suomen yliopistossa. Olen harrastanut foorumiroolipelaamista kymmenisen vuotta vaihtelevalla aktiivisuudella. Huomasin, että tätä itselleni tutuinta roolipelaamisen muotoa on tutkittu toistaiseksi todella vähän, ja vaikuttaa siltä, ettei harrastus ole kovin tunnettu harrastajakunnan ulkopuolella. Kandidaatintyöni inspiraatio kumpuaa siis omasta harrastuneisuudestani, ja halustani tuottaa akateemista tekstiä vähälle huomiolle jääneestä aiheesta. Olen kiinnostunut foorumiroolipelaajien pelikokemuksista ja harrastuksen henkilökohtaisista merkityksistä. Haluan keskittyä tutkimuksessani erityisesti pelaajien omiin hahmoihin. Toivon, että harrastajat lähettävät minulle vapaamuotoisen kirjoitelman joko tähän viestiin linkittämäni lomakepohjan kautta tai suoraan sähköpostiini (niint@student.uef.fi). Olethan yli 15-vuotias! Tarkemmat ohjeet löytyvät surveymonkeyn lomakkeesta. > LOMAKKEESEEN< Kirjoituspyyntö on voimassa 26.1.2016 kello 06:00 (AM) asti.
Kirjoituskutsua saa levittää! |
|
Baroque Orjuuttaja
Viestien lukumäärä : 830 Join date : 03.01.2014
| Aihe: Vs: Foorumiroolipelaajien pelikokemukset ja harrastuksen merkitys: Kirjoituspyyntö Su Tammi 10 2016, 14:33 | |
| Jes! Oon toivonut jotain tämänkaltaista jo kauan! Pitää ehdottomasti kirjotella sulle jotakin, ja toivon että muutkin osallistuu tähän omilta tahoiltaan. C: | |
|
Niina Tossavainen Vierailija
| Aihe: Vs: Foorumiroolipelaajien pelikokemukset ja harrastuksen merkitys: Kirjoituspyyntö Ti Tammi 26 2016, 08:01 | |
| Vastausaikaa on jatkettu. Kirjoituspyyntö sulkeutuu 31.1. kello 23. |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Foorumiroolipelaajien pelikokemukset ja harrastuksen merkitys: Kirjoituspyyntö | |
| |
|