Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  G!B!-KOTISIVUT  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  
GB muualla netissä



Ilmoitusloota
- Onko mielessä ainesta lööpille, juorua, merkittävää tapahtumaa? Vinkkaa asiasta ylläpidolle!
Lööppi

MURHAMYSTEERI SUOSITULLA ULKOILUALUEELLA

Mount Loftyn erään korkeimman kukkulan laelta on löydetty tyystin poltettu mustang, sekä suuri määrä verta joka eittämättä viittaa raakalaismaiseen veritekoon. Virkavalta etsi useamman päivän ajan mahdollisia kamppailun uhreja, kunnes he viimein löysivät vuoren juurelta sankkaan tiheikköön pudonneen naishenkilön runnotun ruumiin. Jengisodat ovat aina olleet läsnä, mutta onko tavan kansalaistenkin henki nyt uhattuna?
Viimeisimmät aiheet
» Tina Walker
Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) EmptyKe Elo 02 2017, 12:25 kirjoittaja Sturmdragon

» The Secrets and Revenge RPG ~ Percy Jackson foorumiroolipeli
Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) EmptyKe Heinä 26 2017, 13:40 kirjoittaja Vierailija

» Bernard Frost
Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) EmptyKe Heinä 12 2017, 17:41 kirjoittaja Piccu

» Pelaajasiivous suoritettu, GB:n tulevaisuustöpö tekeillä
Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) EmptyMa Heinä 10 2017, 18:21 kirjoittaja Ylläpito

» Evan Cooper
Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) EmptyPe Kesä 02 2017, 20:27 kirjoittaja Reddari

» Lily McBeth
Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) EmptySu Toukokuu 21 2017, 22:26 kirjoittaja Evia

» Kuvalista ja varaukset
Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) EmptyTo Toukokuu 11 2017, 01:10 kirjoittaja Peurankasvo

» Uusi pelaaja, uusi hahmo
Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) EmptyPe Maalis 03 2017, 11:55 kirjoittaja Peurankasvo

» Declan Clarke
Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) EmptyLa Helmi 25 2017, 21:40 kirjoittaja paineside


 

 Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!)

Siirry alas 
4 posters

Valokuvista lisävaihtoehto hahmojen ulkonäkökuviksi?
Hyvä idea (kerro miksi)
Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Vote_lcap175%Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Vote_rcap1
 75% [ 3 ]
Huono idea (kerro miksi)
Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Vote_lcap10%Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Vote_rcap1
 0% [ 0 ]
Ihan sama minulle
Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Vote_lcap125%Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Vote_rcap1
 25% [ 1 ]
Ääniä yhteensä : 4
 
Äänestys suljettu

KirjoittajaViesti
Peurankasvo
Admin
Admin
Peurankasvo


Viestien lukumäärä : 777
Join date : 04.10.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Riihimäki

Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Empty
ViestiAihe: Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!)   Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) EmptyMa Joulu 12 2016, 14:49

Otsikko kertookin jo aika lailla kaiken oleellisen, mutta suoritin tänään hyvin syvällistä pohdintaa hahmojen kuviin liittyen. Nykypäivänä vaikuttaisi realismipohjaisissa ihmisroolipeleissä olevan suositumpaa laittaa hahmolleen kuvaksi jonkun julkimon/oikean ihmisen naama kuin ryhtyä itse piirtämään hahmokuvaa, joka saikin minut miettimään mahtaisiko tällainen käytäntö soveltua myös tänne meidän GB:n. Ken ties, ehkä tämä jopa toisi uusia pelaajia mukaamme, sillä olen huomannut kuinka joillekin hahmojen kuviin liittyvät säännöt ovat lopullinen päätös roolipeliin liittymiselle.

Käytännössä tämä tarkoittaisi sitä, että piirrettyjen kuvien lisäksi myös valokuvat olisivat hahmojen pärstäkertoimina sallittuja - kunkin oman mieltymyksen mukaan. Myös roolipelissämme jo ennestään olevat pelaajat saisivat halutessaan vaihtaa piirretyt kuvat valokuviksi näin halutessaan.

Kaikki mielipiteet ja ajatukset ovat tervetulleita, ja avartakaa toki äänestykseen antamaanne vastausta kommenteissa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Lumppari
Orjuuttaja
Lumppari


Viestien lukumäärä : 933
Join date : 24.01.2015
Ikä : 37
Paikkakunta : Rovaniemi

Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Empty
ViestiAihe: Vs: Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!)   Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) EmptyMa Joulu 12 2016, 15:16

Hyvä idea minun mielestä. En usko että olen ainoa joka ei ole omaan piirtotaitoonsa ja piirtojälkeensä tyytyväinen, muttei kuitenkaan halua jättää hahmoaan kuvattomaksikaan. Ja ainahan ihmiset on voineet kuitenkin Bögringeniin tai muuhun mediaan laittaa kuvia joitka inspiroivat hahmoa tai "tällaista olin miettinyt" ja saman asianhan se ajaa, mutta vähemmän näkyvästi ja ilman että on hahmoon kiinnitetty, joten moisen/kyseisen kuvan löytäminen foorumin kätköistä on sitten hankalaa.

Helpompaa kaikille jos vain sallitaan, IMO.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jänkäkoira
Kerberos
Jänkäkoira


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 13.03.2016
Ikä : 31
Paikkakunta : Ryttylä

Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Empty
ViestiAihe: Vs: Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!)   Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) EmptyMa Joulu 12 2016, 15:23

Meikäläisen mielestä hyvä lisä on tämä. Itse käytän yleensä piirustustaitoa, mutta uskon että ihmisten tuntisivat olonsa mukavammaksi kun ei tarvitsisi piirtää ja valokuva voi olla hyvä placeholder niille, jotka ei ehkä just silloin tunne inspiraatiota piirtää. Minulla ei ole mitään tätä vaihtoehtoa vastaan >v<
Takaisin alkuun Siirry alas
Baroque
Orjuuttaja
Baroque


Viestien lukumäärä : 830
Join date : 03.01.2014

Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Empty
ViestiAihe: Vs: Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!)   Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) EmptyMa Joulu 12 2016, 22:43

Joo, noilla teidän aikaisemmilla perusteluilla ihan järjevältä kuulostaa valokuvien käyttö, kunhan se ei kuitenkaan tule pakoksi. Omasta mielestä tosi vaikeeta löytää reaalipärstä hahmoille, nää tyypit vaan toimii paremmin sarjishahmoina, mutta kukin tavallaan. :>
Takaisin alkuun Siirry alas
http://raatotaiteilija.deviantart.com/
Peurankasvo
Admin
Admin
Peurankasvo


Viestien lukumäärä : 777
Join date : 04.10.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Riihimäki

Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Empty
ViestiAihe: Vs: Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!)   Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) EmptyTi Joulu 13 2016, 15:01

Ehdottomasti eivät tulisi pakollisiksi! Itse henkilökohtaisesti suosin, ja tulen suosimaankin omilla hahmoillani itse piirrettyjä kuvia, mutta nämä valokuvat olisivat sitten ihan kelpo vaihtoehto niille jotka eivät a. osaa piirtää b. halua piirtää c. eivät halua hahmon olevan kuvaton ja b. koska Hitler.
Takaisin alkuun Siirry alas
Peurankasvo
Admin
Admin
Peurankasvo


Viestien lukumäärä : 777
Join date : 04.10.2013
Ikä : 29
Paikkakunta : Riihimäki

Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Empty
ViestiAihe: Vs: Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!)   Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) EmptyLa Helmi 25 2017, 12:35

Enemmistön kannatuksen kautta ja mellakoiden puutteessa täten julistan tämän idean tulevan käytäntöön.. Nyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Empty
ViestiAihe: Vs: Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!)   Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi? (Äänestä!)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Valokuvat piirrettyjen hahmokuvien lisäksi

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Info :: Kehitysehdotukset & Ideat-
Siirry: